Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeWitam Mam GIX-a K6 ma zainstalowane wzmocnienie ramy w salonie suzuki i z pewnością już nie pęknie aby nie wiem co. Wcześniej jednak od dwóch sezonów latałem a nie ma przejazdu bez walenia gum po drodze z przepięciem biegów i kto przepina wie iż czasem potrafi nie wejść bieg a wówczas gruch o glebę i jakoś rama nie padła a ważę ponad 100kg + osprzęt daje jakieś 120kg mimo tego rama nie pękła. Dodatkowo zmieniłem pompę paliwa na brembo RCS raicingowa bardzo dobrze działa w połączeniu z stalowymi przewodami nie ma na nią kozaka jest rewelacja. Ci co się przejechali mówią iż rewelacja działa. Cała reszta nie wymagała tuningu choć mam yoshi i powercommander. Te zmiany jednak już nie konieczne a dla własnej radości. Od tej pory ta maszyna przegrywa tylko z BMW 1000RR ewidentnie czuć było na wyjściu z zakrętu na Poznaniu jak odchodzi lecz ten sprzęt z quikshifterem był co też znacznie wzmacnia możliwości na wyjściu z zakrętu, generalnie BMW jest nie do skopania. Cała reszta dostaje baty i to bez gadki z tymi małymi dodatkami GIX jest nie do ruszenia R1 to robi dobre fortepiany i flety to motocykl co pada szybciej niż pyłek kwiatowy, u kolesie co ostro na tym lata padają jedna za drugą, Do tego nie ma dolnego przedziału wcale a jeździ się jak na desce klozetowej Jeździłem tymi modelami po kila dni od 2004 do 2009. Kawa bardzo mocny motocykl i twardy w prowadzeniu, nic się nie dzieje do momentu aż powie dziękuje odbijam i silnik bum, lecz z R1 awaryjnością nic nie jest w stanie się równać. Pozostaje tylko honda i to jeździ i jeździ suzuki koniec. Honda jak honda grzeczna i dobrze się prowadzi fajny bardzo fajny też latałem medelami wszystkimi od 2000r do 2010 wszystkie mają tę samą cechę są grzeczne za grzeczne ciche i dobre, to tyle. Na nowego Gix-a nie zmienię bo nowe są słabe mam wrażenie, że gorsze niż poprzednie a na BMW jeszcze mnie teraz nie stać więc będę śmigał tym bo nie ma sobie równych. Co do dominacją nad R1 jest opina kolegi co miał Gixa K5 i go zgruzował kupił R1 2005 rok i powiedział że to nie jest dobry motocykl, R1 została przerobiona na tor a GIX-a sobie dokupił, twierdząc, że nie ma lepszej maszyny. Warto tym, tamtym polatać i samemu zobaczyć, wyrobić sobie zdanie. Pozdrawiam Quake
Odpowiedzdobrze piszesz. sam mam K5 i spisuje sie rewelacyjnie i jedyny problem konstrukcyjny jaki ma to ramy i teraz oczekuje wlasnie na odpowiedz z Suzuki Motors bo wyslalem im nr VIN a moto mam z USA zeby go sprawdzili i jak bedzie wszystko ok to mi ramę wzmocnią. K5 najlepszy GSX-R jaki wyszedł.
Odpowiedz